telefon: 56 652 94 54  tel. kom.:  792 540 353 e-mail: asp@aspsklep.pl
Regulamin

 

§1 Informacje ogólne

  1. Sklep internetowy działający pod adresem strony www.aspsklep.pl jest własnością firmy ASP Hurt-Detal s.c. Sylwester Gurdziel, Marcin Gurdziel mieszczącej się w Toruniu przy ulicy Storczykowej 46 – zwanej w dalszej części aspsklep.pl; wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Torunia nr 41178, 24674. Nr NIP 956-19-99-566; REGON 871210740
  2. aspsklep.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet poprzez stronę www.aspsklep.pl. Sprzedaż i wysyłka towarów odbywa się wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polski oraz krajów członkoskich Unii Europejskiej.
  3. Wszystkie ceny podane są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  4. Wszystkie umowy mogą być zawierane tylko w języku polskim.
  5. Każda osoba fizyczna lub prawna może przeglądać zawartość serwisu www.aspsklep.pl, lecz z chwilą dokonania jakichkolwiek czynności (np. rejestracja w sklepie lub złożenie zamówienia), osoba taka staje się jego Użytkownikiem i oświadcza, iż zapoznała się z niniejszym Regulaminem i w pełni akceptuje zawarte w nim postanowienia i zobowiązuje się do ich bezwzględnego przestrzegania.

 

§2 Zasady realizacji zamówień oraz dostawy towarów

  1. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie poprzez formularz zamówienia znajdujący się na stronie www.aspsklep.pl.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia.
  3. Klient zobowiązuje się do podania pełnych oraz zgodnych z prawdą danych.
  4. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem (pocztą elektroniczną) informację potwierdzającą przyjęcie zamówienia przez aspsklep.pl. W szczególnych przypadkach zamówienia dodatkowo potwierdzane są przez telefon.
  5. Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się:
    1. w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - w chwili, gdy aspsklep.pl zarejestruje zamówienie Klienta w systemie obsługi zamówień 
    2. w przypadku zamówień płatnych przelewem - w chwili, gdy na konto bankowe aspsklep.pl dotrze od Klienta wpłata za całkowity koszt zamówienia.
  6. Zamówienia realizowane są w ciągu do 7 dni od chwili zaksięgowania wpłaty, lub w przypadku zamówienia z opcją płatności "przy odbiorze" od chwili potwierdzenia zamówienia, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze.
  7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub częściowo realizację złożonego zamówienia, aspsklep.pl zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta o zaistniałej sytuacji.
  8. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy. Przesyłki dostarczane są przez:
    1. Pocztę Polską - paczka pocztowa lub paczka pocztowa pobraniowa, czas dostawy około 2 dni robocze
    2. Firmę kurierską - przesyłka kurierska, czas dostawy około 1 dzień roboczy.
  9. Płatność za zamówiony towar może być realizowana w następujący sposób:
    1. Płatność w formie pobrania gotówki przez kuriera firmy przewozowej
    2. Przedpłata przed wysyłką towaru  
  10. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon. Od 1 stycznia 2020 r., jeżeli sprzedaż została zarejestrowana na kasie fiskalnej i potwierdzona paragonem, fakturę wystawia się wyłącznie, jeżeli paragon ten zawiera NIP. Oznacza to, że już w momencie sprzedaży klient musi określić czy kupuje jako podatnik, czy jako konsument. Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę, prosimy o zaznaczenie w momencie składania zamówienia odpowiedniego pola i wpisanie danych do faktury.
  11. Zamówione towary są dostarczane pod adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówień. aspsklep.pl  prowadzi sprzedaż poprzez odbiór osobisty w siedzibie aspsklep.pl
  12. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany i określony w zamówieniu przez Klienta. Szczegółowe informacje i zasady dotyczące kosztów przesyłki, form płatności i uwarunkowania dostaw znajdują się na stronie Dostawy i Płatności.

 

§3 Odstąpienia od umowy, zasady składania reklamacji

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" /Dz.U. z dnia 31 marca 2000r./, Klient ma prawo zrezygnować z towaru kupionego przez stronę www.aspsklep.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru.
  2. Towary muszą być zwracane na adres siedziby aspsklep.pl, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu wraz z paragonem lub kserokopią faktury zakupu.
  3. Bezpośrednie koszty zwrotu Towarów ponoszone są przez Klienta.
  4. aspsklep.pl gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru wraz z kosztami dostawy do klienta. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
  5. Wszelkie zakłócenia w funkcjonowaniu sklepu aspsklep.pl, uwagi pod jego adresem oraz wszelkie inne sprawy związane z celem i przedmiotem działalności aspsklep.pl, mogą być reklamowane przez Użytkowników poprzez przesłanie ich drogą elektroniczną na adres asp@aspsklep.pl
  6. W przypadku wykrycia wad technicznych lub uszkodzeń powstałych podczas dostawy, towar należy dostarczyć na adres aspsklep.pl wraz z opisem usterki oraz kopią faktury. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, aspsklep.pl zwraca na podany nr konta. Rozpatrywane będą tylko te wady, które nie powstały na skutek niewłaściwego użytkowania. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy lub naprawiony, a jeżeli nie będzie to już możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zasobów), aspsklep.pl zwróci Klientowi równowartość ceny produktu oraz koszty przesyłki. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia, a o decyzjach i postępach w procedurze reklamacyjnej Klient jest informowany na bieżąco. Zwracany towar nie może nosić znamion użytkowania.
  7. Towar sprzedawany w sklepie internetowym aspsklep.pl jest objęty gwarancją producenta.
  8. aspsklep.pl ponosi odpowiedzialność względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne sprzedawanego towaru, z tego tytułu kupującemu przysługuje rękojmia w rozumieniu zgodnym z Kodeksem Cywilnym.

    W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to Kupujący musi wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu. Na poparcie swoich twierdzeń może (ale nie musi) skorzystać z pomocy specjalistów, w tym z opinii i analiz niezależnych rzeczoznawców

 

§4 Formy płatności

 

  • płatność online - BLIK, płatność kartą płatniczą)

  • Płatności Shoper (szybki przelew) realizowane przez operatora Blue Media S.A.

  • zwykły przelew

  • płatność za pobraniem (przy odbiorze)

Preferowaną metodę płatności można wybrać na etapie finalizacji zamówienia.

Więcej informacji o różnych metodach płatności znajdziesz poniżej.

 PŁATNOŚCI ONLINE

  • płatność BLIK

To wygodna płatność online, która przebiega w kilku krokach. 

  1. Uruchom aplikację bankową na telefonie. Udostępniony zostanie Ci 6-cyfrowy kod BLIK.

  2. Przepisz kod BLIK w odpowiednim miejscu podczas opłacania zamówienia.

  3. Potwierdź PIN-em płatność w aplikacji bankowej.

  4. Wrócisz na stronę aspsklep.pl, a Twoje zamówienie i płatność zostaną potwierdzone.

  • płatność kartą

Decydując się na tę formę, możesz dokonać bezpiecznej płatności swoją kartą debetową lub kredytową Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic Będziesz poproszony o wpisanie numeru karty oraz numeru CVC. 

PŁATNOŚĆ SHOPER 

Przy użyciu serwIsu Płatności Shoper, po zakupie zostajesz przekierowany na stronę wybranego przez siebie banku, tam w łatwy i szybki sposób dokonujesz przelewu. Przelew dokonywany jest natychmiast za pomocą serwisu Shoper. Informacja na temat płatności powinna trafić do sklepu najpóźniej w ciągu 24h od momentu dokonania płatności. W przypadku gdy płatność nie zostanie dokonana przez serwis Shoper, rozpatruje się ją tak jak płatność zwykłym przelewem. Dla bezpieczeństwa Klientów wszystkie transakcje są szyfrowane. Operatorem płatności Shoper jest Blue Media S.A.

Płatność Shoper, czyli płatność w 5 prostych krokach:

  1. Wybierz swój bank z listy.

  2. Po przekierowaniu na stronę banku zaloguj się.

  3. Zatwierdź płatność. Pola danych płatności zostaną automatycznie wypełnione. Nic nie musisz wpisywać.

  4. Bank natychmiast wyświetli potwierdzenie płatności.

  5. Wrócisz na stronę aspsklep.pl, a Twoje zamówienie i płatność zostaną potwierdzone. 

     

PŁATNOŚĆ ZWYKŁYM PRZELEWEM

W tytule przelewu należy wpisać tylko numer zamówienia.

Odbiorca: ASP Hurt-Detal
Adres (jeśli wymagane): 87-100 Toruń ul. Storczykowa 46
Numer konta: 27 1050 1979 1000 0022 7020 2175

Nazwa banku: ING BANK ŚLĄSKI

W tytule przelewu należy wpisać tylko numer zamówienia.

Jeśli złożyłeś więcej niż 1 zamówienie, dokonaj oddzielnych przelewów za każde złożone zamówienie.

W przypadku gdy przelew nie zostanie dokonany w ciągu 7 dni od dnia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.

 

PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM

Za złożone zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio przy odbiorze paczki od kuriera lub w wybranym paczkomacie.

Przy odbiorze zamówienia od kuriera, możesz dokonać płatności gotówką lub kartą.

W sytuacji płatności gotówką przy odbiorze, dla usprawnienia transakcji, proponujemy o przygotowanie kwoty o odpowiadającej wartości zamówienia. Nie jest to jednak wymóg. Płatność gotówką przy odbiorze jest możliwa również w przypadku realizacji zamówienia jako gość.

§5 Polityka prywatności

 

Sklep Internetowy działający pod adresem aspsklep.pl prowadzony przez ASP Hurt-Detal s.c. i zwany dalej Sklepem przestrzega zasady ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) z dnia 29 sierpnia 1997r. oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.) z dnia 18 lipca 2002r.

TWOJE DANE SĄ Z NAMI BEZPIECZNE


 

1.
Zakres zbieranych danych

1.1 Rejestracja - podczas rejestracji wymagane są imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail oraz hasło do logowania do Sklepu dla osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej. W przypadku firm wymagane są nazwa firmy, NIP, adres siedziby, numer telefonu, adres e-mail oraz hasło do logowania do Sklepu. Zbieranie tych danych ułatwia dokonywanie regularnych transakcji.

1.2 Zamówienia - składając zamówienie Klient podaje imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, jeśli jest osobą fizyczną, która nie prowadzi działalności gospodarczej. W przypadku firm potrzebne są imię i nazwisko zamawiającego, nazwa firmy, NIP, adres siedziby, numer telefonu, adres e-mail. Automatycznie pobierany jest także adres IP zamawiającego, by sprawdzić, czy Sklep nie ma do czynienia z fałszywym zamówieniem. Dane są przetwarzane tylko podczas zamówienia i są używane tylko w historii zamówień, co może stanowić dowód w postępowaniu reklamacyjnym.

1.3 Kontakt z Biurem Obsługi Klienta - podczas kontaktu Klienta lub Zainteresowanego Ofertą Sklepu ze Sklepem zbierane są imię, nazwisko i adres e-mail Klienta lub Zainteresowanego Ofertą Sklepu.

2.
Użytkowanie danych

Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz na ich przetwarzanie tylko i wyłącznie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Dane osobowe Klienta mogą być również wykorzystywane w celach marketingowych (wysyłka newslettera) - jednak wyłącznie po wyrażeniu w tym zakresie zgody przez Klienta. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

2.1 Newsletter - w przypadku dobrowolnego zapisania się na newsletter adres e-mail Klienta lub Zainteresowanego Ofertą Sklepu jest wykorzystywany do wysyłania wiadomości e-mail informujących o ciekawych wydarzeniach w Sklepie. Klient w dowolnym momencie może wypisać się z newslettera, a tym samym zrezygnować z otrzymywania wiadomości e-mail od Sklepu.

2.2 Zamówienia - dane są używane jedynie w celu zrealizowania zamówienia oraz przy postępowaniu reklamacyjnym.

3.
Kontakt z Użytkownikami Sklepu

3.1 Klient dokonujący transakcji zakupu towaru po podaniu adresu e-mail może otrzymać od Sklepu wiadomości e-mail dotyczące tej transakcji. Sklep dopuszcza również możliwość kontaktu telefonicznego z Klientem

3.2 Zapisani na Newsletter Klienci będą otrzymywać wiadomości e-mail, dotyczące wydarzeń i oferty Sklepu

4.
Modyfikowanie, usuwanie i dostęp do danych osobowych

Użytkownik Sklepu ma prawo do edycji i modyfikowania swoich danych osobowych w dowolnym momencie, oraz przysługuje mu prawo do zażądania usunięcia jego danych osobowych zbieranych przez Sklep. Po zalogowaniu się do systemu i wybraniu sekcji Edycja Danych, można wprowadzić zmiany lub usunąć swoje dane osobowe zbierane podczas rejestracji i używane do zalogowania się do systemu i wysyłki Newslettera. Wyjątek stanowią dane osobowe użyte do transakcji zakupu, które na życzenie Klienta również można zmienić lub usunąć, jednak dopiero po upływie ustawowego okresu przechowywania danych.

5.
Wykorzystanie plików Cookies

Sklep wykorzystuje pliki Cookies (ciasteczka) - dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki Cookies umożliwiają rozpoznanie urządzenia użytkownika (jednakże z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika) i dostosowanie strony internetowej do indywidualnych preferencji jego urządzenia. Pliki Cookies są wykorzystywane również do zbierania danych statystycznych o ruchu użytkowników i korzystaniu przez nich z poszczególnych obszarów serwisu. Dane te są zbierane przez zewnętrzne, powszechnie wykorzystywane na rynku systemy internetowe do gromadzenia statystyk odwiedzin stron internetowych. Informacje uzyskane w ten sposób pomagają zrozumieć sposób korzystania ze stron internetowych przez użytkownika, a w rezultacie - umożliwiają ulepszanie struktury i zawartości stron internetowych.

Dane użytkowników gromadzone za pomocą plików Cookies zbierane są z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika. Dane te zaszyfrowane są w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Każdy użytkownik Sklepu może samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies w przeglądarce internetowej, służącej mu do przeglądania stron internetowych, w taki sposób, że zablokowana zostanie automatyczna obsługa plików Cookies lub użytkownik każdorazowo będzie informowany o ich przesyłaniu. Ograniczenie stosowania plików Cookies może mieć niekorzystny wpływ na niektóre funkcjonalności strony internetowej. Szczegółowe informacje o obsłudze plików Cookies znajdują się w ustawieniach dowolnej przeglądarki internetowej.

6.
Zastosowanie narzędzia Google Analytics

Sklep wykorzystuje narzędzie do analityki internetowej - Google Analytics. Korzystając z usługi Google Analytics, Sklep uzyskuje anonimowe informacje na temat tendencji i zachowań użytkowników na stronie Sklepu. Informacje te służą udoskonalaniu Sklepu i jego oferty oraz zwiększaniu komfortu Klientów podczas użytkowania witryny. Google Analytics gromadzi i zapisuje informacje poprzez przesyłanie plików cookie lub anonimowych identyfikatorów (losowych ciągów znaków). Dane Google Analytics zbierane są bez identyfikowania poszczególnych użytkowników.

7.
Przekazywanie danych podmiotom trzecim

Jeśli jest to niezbędne do realizacji umowy sprzedaży, Sklep jest upoważniony do udostępnienia danych osobowych Klienta podmiotom trzecim. W przypadku realizacji umowy sprzedaży w Sklepie, podmiotem trzecim są firmy spedycyjne, odpowiedzialne za dostarczenie zamówionego towaru pod wskazany przez Klienta adres. W tym celu Sklep udostępnia podmiotom trzecim dane teleadresowe odbiorcy określone przez Klienta.

8.
Bezpieczeństwo

Wszystkie formularze służące do wpisywania informacji prywatnych, są umieszczone w bezpiecznym obszarze serwisu. Łączenie się z nimi odbywa się z użyciem scentralizowanego protokołu SSL 3.0 (Secure Socket Layer) RSA 128bit, dzięki czemu wszystkie dane osobowe Klientów są szyfrowane i nawet w przypadku przechwycenia transmisji, niemożliwe do odczytania dla obecnej mocy obliczeniowej komputerów.

9.
Przepisy końcowe

9.1 Polityka prywatności jest częścią regulaminu sklepu.
9.2 Podmiotem zbierającym dane jest:


ASP Hurt-Detal s.c.
Ul. Storczykowa 46
87-100 Toruń
wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Torunia pod numerem 41178, 24674 , której nadano Numer NIP: 9561999566, Numer REGON: 871210740.

§6 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin jest zgodny z postanowieniami Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną /Dz.U. z dnia 9 września 2002r./
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl